Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα,
το ξέρω, αλλά κάποια πράγματα στη ζωή
μου έχουν ήδη τελειώσει !!!

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Βρίσκομαι σε μια νέα φάση, ζω αξέχαστες στιγμές και αγκαλιάζω νέες ευκαιρίες που, κατά τη γνώμη μου, ξεπερνούν κατά πολύ αυτό που μπορώ να φανταστώ. Το τηλέφωνό μου παραμένει στη γωνία, χωρίς χρόνο για όσους δεν ήθελαν ποτέ την προσοχή μου, χωρίς ένα ιδιαίτερο άγγιγμα για όσους με άφηναν πάντα στο παρασκήνιο, χωρίς να βιάζομαι να απαντήσω σε όσους έκαναν ελάχιστη αναφορά στην παρουσία μου.

Μεγάλωσα με τέτοιο τρόπο που έφτιαξα μια λίστα με τα "ό,τι να 'ναι" στο καθημερινό μου ημερολόγιο και άρχισα να βάζω προτεραιότητες σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό για μένα. Σήμερα ξέρω ακριβώς τι θέλω, και παρά τις συναισθηματικές αναποδιές που προκύπτουν κατά καιρούς, παραμένω ισορροπημένη μπροστά στα πολλά όνειρα που θέλω να πραγματοποιήσω. Ξέρω ποιος είναι για τη ζωή, ξέρω ποιος παρηγορεί την ψυχή μου και ξέρω και ποιος είναι πραγματικά δίπλα μου.

Με λίγα λόγια, είμαι πιο ώριμη, πιο επικεντρωμένη στο θέλημα του Θεού και λιγότερο απασχολημένη με όλα όσα δεν αξίζουν τον χρόνο μου, τη σκέψη μου ή την προσοχή μου. Δεν λέω ότι είμαι έτοιμη για όλα, έχω πολλά να μάθω, πολλά να αναπτυχθώ, πολλά να ζήσω, αλλά είμαι πιο προσεκτική, προσέχω τα βήματά μου πιο προσεκτικά και προστατεύω την καρδιά μου όσο μπορώ από κάθε συναίσθημα που μπορεί να είναι αντίθετο με τα σχέδια του Κυρίου για τη ζωή μου. Μας πειθαρχεί και σίγουρα μας βάζει στο επίκεντρο, στο σωστό δρόμο, στο σωστό μονοπάτι και σε αφάνταστα μέρη.

Δεν είμαστε οποιοσδήποτε, είμαστε ξεχωριστοί και το πιο τέλειο έργο του. Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι ο καιρός της χάρης έρχεται για όλους και ότι αν ο αγώνας σας είναι μεγάλος, είναι επειδή τα θαύματα είναι μεγαλύτερα και η ευλογία που λαχταρήσατε, που φωνάξατε, που κρατήσατε στις καθημερινές σας προσευχές έρχεται προς το μέρος σας. Θέλω επίσης να πω ότι δεν έχει σημασία ποιος σε άφησε στη μέση του δρόμου, κοίτα ποιος είναι μαζί σου, δίπλα σου, σου κρατάει το χέρι και σε ενθαρρύνει σε όλες τις νίκες σου. Επικεντρωθείτε σε ό,τι σας κάνει καλύτερους και αφήστε στο παρελθόν ό,τι δεν σας έκανε καλό. Συγχωρήστε και πάντα συγχωρήστε τον εαυτό σας και μην ξεχνάτε ποτέ ότι ό,τι έρχεται για να μας πληγώσει έρχεται και για να μας διδάξει ότι η ζωή συνεχίζεται και ότι τίποτα δεν είναι μάταιο όταν έχουμε πίστη και θέληση.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
LEONtariSMOS © 2008. Design by Pocket |